بیمه مسئولیت مدیران سالن ها ، یک نوع  پوشش بیمه مسئولیت حرفه ای است که به جبران خسارت های وارده به استفاده کنندگان از سالن ها ( از قبیل سالن های سینما ، کنسرت و یا اجلاس)  ، بر اثر حوادث احتمالی و ناشی از مسئولیت مدنی مدیران این سالن ها می پردازد.

این بدین معنی است که اگر بدلیل سهل انگاری و یا بی توجهی  ، حادثه ای در سالن هایی مانند سالن سینما و تئاتر ، سالن کنسرت ، سالن همایش و یا اجلاس رخ دهد ، که موجب شود یکی یا چند نفر از حضار در سالن ، دچار صدمات و آسیب های جسمی گردند.از اینرو مدیریت سالن مسئول بوجود آمدن حادثه بوده و می بایست خسارات وارده را جبران نماید.

 

بیمه مسئولیت مدیران سالن ها

 

بطور مثال اگر شخصی به سینما رفته باشد ، و در سالن سینما سیم برقی  بدون پوشش رها شده باشد. آنوقت آن فرد بدون آنکه متوجه شود به سیم برق برخورد کرده و دچار برق گرفتگی می گردد. در این شرایط مدیریت سینما مسئول حادثه می باشد . زیرا دقت لازم را نسبت به بازرسی جزئیات و ایمنی وسایل و تجهیزات در سالن نداشته است . و می بایست هزینه های درمانی و دیه تعیین شده را به فرد مصدوم پرداخت نماید.

 نمایندگی بیمه ایران - تهران از طریق  بیمه مسئولیت ایران با صدور بیمه مسئولیت مدیران سالن ها ، این امکان را برای مدیران سالن ها فراهم نموده است که در هنگام وقوع حوادث احتمالی و ایجاد خسارت برای حاضرین در سالن ، خسارت های وارده را از طریق این بیمه نامه به زیان دیدگان پرداخت نماید.

 شرایط خسارت بیمه مسئولیت مدیران سالن ها

لازم به ذکر است که بیمه مسئولیت مدیران سالن ها ، صرفاً خسارت های وارده به استفاده کنندگان از سالن ها را (در اثر حوادث ناشی از مسئولیت مدیران سالن ها ) جبران می نماید . و در قبال  خسارت های وارده به پرسنل و کارمندان سالن ها ، هیچ گونه تعهدی ندارد. چنانچه مدیران سالن های سینما و تئآتر ، کنسرت ها ، سالن اجلاس و همایش ، مایل باشند که پرسنل خود را هم نیز در مقابل حوادث احتمالی در سالن ، تحت پوشش بیمه قرار دهند می توانند از بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارمندان استفاده نمایند.


نمایندگی بیمه ایران تهران سالن ,بیمه ,مسئولیت ,مدیران ,خسارت ,سینما ,بیمه مسئولیت ,مدیران سالن ,مسئولیت مدیران ,حوادث احتمالی ,بیمه ایران ,بیمه مسئولیت مدیران ,بیمه ایرا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب درامد از ارزهای دیجیتال توضیح درباره سقف و شیشه های متحرک انجمن دانشجویان طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد فیلمیزیون نغمه‌های ناجور حامد گنج خانلو